Zetje in de goede richting nodig?

-- roomanji4.png

Hint 1:

Je kunt de volgorde zien waarin het olifantenbeeldje verschillende vierkanten op het bord heeft bezocht. Probeer een pad te maken van het beginpunt tot het einde.​

Hint 2:

De speler gooide 1, 2, 3, 4, 5 en 6. Je hebt nodig om deze rollen in de juiste volgorde te zetten.

Hint 3:

Laten we zeggen, hij gooide de eerste keer 4. Stel je voor dat je vanaf het startpunt naar het 4e vierkant gaat. Nu heb je nog maar 1, 2, 3, 5, 6 om uit te kiezen. Probeer het einde te bereiken.​

Hint 4:

De eerste worp was 4, de tweede is 2 ...​

Antwoord:

421653, 426351, 156324, 516324 - beide werken.

-- roomanji9.png

Hint 1:

Je kunt elders in het spel andere aboriginals vinden. 

Hint 2:

Er zijn bepaalde kenmerken die vergelijkbaar zijn in het uiterlijk van de aboriginals, en bepaalde delen van hun namen herhalen zich ook.​

Hint 3:

Ze hebben 3 verschillende kenmerken. Het lichaam, het masker en de veren. Vergelijk de aboriginals om te zien hoe deze functies zijn verbonden met hun namen.​

Hint 4:

De laatste drie letters vertegenwoordigen het lichaam. Controleer de aboriginals met de tte of nne en je zult het zien! ​

Hint 5:

De derde en de vierde letter zijn verbonden met de maskers. 

Hint 6:

De eerste letter is overal hetzelfde. Maar de tweede letter verandert afhankelijk van het aantal veren dat de inboorling heeft

Hint 7:

Een veer = a. Twee veren = b. Thee veren = ...

Hint 8:

Het aantal veren geeft je een letter in alfabetische volgorde​

Antwoord:

Rcoe tte , Rdai kke

-- roomanji8.png

Hint 1:

Deze plekken zijn erg verschillend. Ik denk dat je ze op het bord kunt vinden. Er zijn twee posities aangegeven. Neem eerst de eerste en volg de pijlen.​

Hint 2:

De eerste pijl vertelt je dat je twee stappen naar beneden moet doen ...​

Hint 3:

Je komt uit op een vierkant dat zegt dat je twee stappen naar rechts moet nemen. ​

Hint 4:

Vervolg het pad tot je bij een vierkant zonder pijlen komt.​

Hint 5:

Ik denk dat je spoor iets op het bord tekent. Herhaal het pad en je zult het zien. ​

Hint 6:

Het pad dat je maakt lijkt op 4. Probeer nu hetzelfde met het tweede pad.​

Antwoord:

42

-- roomanji6.png

Hint 1:

Monteer het bord zodat de groene cirkel in het midden staat. Probeer nu elk van de beeldjes in het midden te brengen. Niet samen, één voor één.​

Hint 2:

Draai gewoon een van de kaarten zodat het beeldje in het midden van het bord lag. SO 3 kwartalen zijn groen, en één met het beeldje.​

Hint 3:

Let op de cirkel zelf. Het heeft een specifiek patroon.​

Hint 4:

Je kunt deze patronen elders in het spel vinden.​

Hint 5:

Kijk naar de vreugdevuren. Ze hebben ringen met patronen om zich heen.​

Hint 6:

Zet eerst het apenbeeldje in het midden en vind het vreugdevuur met dezelfde ring eromheen - dat is de voornaam van de stam waarnaar je op zoek bent

Antwoord:

Ayita, Olathe, Patwin, Chenoa

-- roomanji5.png

Hint 1:

De foto's laten je het uitzicht van het bord zien, gezien door de ogen van het stierenbeeldje.​

Hint 2:

Kijk naar elk van de afbeeldingen en stel je voor, waar moet het beeldje staan ​​om dit ervoor te zien.​

Hint 3:

Let op de cirkel zelf. Het heeft een specifiek patroon.​

Hint 4:

Je kunt vinden alle posities van het beeldje en bereken wat de speler moet hebben gerold om van het startpunt naar het einde te komen, om door al deze posities te gaan.​​

Antwoord:

23323

-- roomanji3.png

Hint 1:

Kijk naar de kaart. Je kunt verschillende niveaus naast de tanden zien. Waarvan denk je? ​

Hint 2:

Elke set tanden heeft een niveau van schaarsheid ernaast. Hoe geliefder de bar, hoe minder eng het monster is. ​

Hint 3:

Luister naar de audio. Je kunt duidelijk horen dat sommige monsters meer angst oproepen dan de andere...​

Hint 4:

De audio met de minste angstige reactie = de laagste balk.​

Hint 5:

Bekijk nu de baan op het spelbord, de speler kwam het monster tegen in de volgorde die daar staat afgebeeld. Dus als je weet welke van de tanden is verbonden met welke naam van het beest, kun je het antwoord vinden.​

Antwoord:

Roo, Soo, Joo, Noo, Koo

-- roomanji7.png

Hint 1:

Je vindt deze 5 symbolen op het spelbord.

Hint 2:

Elk symbool wordt driemaal herhaald. En er zijn verschillende driehoeken onder de symbolen ...

Hint 3:

Probeer dezelfde symbolen met een lijn te verbinden. Je kunt op het bord tekenen of je kunt je een lijn voorstellen die ze verbindt.

Hint 4:

Alle symbolen vormen een driehoek en elke driehoek is duidelijk anders.

Hint 5:

De 1e driehoek is wat je krijgt als je alle vijfhoeksymbolen met elkaar verbindt. DUS de eerste lettergreep van het toverwoord is SO. 

Hint 6:

SO is ook de 6e. 

Antwoord:

Het toverwoord is: SOLOROMODOSOMO

-- roomanji1.png

Hint 1:

Kun jij alle beeldjes in een cirkel bij elkaar brengen? ​

Hint 2:

Leg de kaarten zo op elkaar dat alle beeldjes bij elkaar in een cirkel zaten.​

Hint 3:

Zie je een boodschap verborgen op het bord? ​

Hint 4:

Besteed aandacht aan de krassen op het bord.​

Antwoord:

I AM JORON... JORON dit is de naam van de heerser van Roomanji.

-- roomanji2.png

Hint 1:

De symbolen op de spelkaart vind je elders in het spel.​

Hint 2:

Als je het bord in elkaar zet, staat er een gecodeerde boodschap in het midden ervan.​

Hint 3:

De tekst op het spelbord: "Een spel voor die ..." verschijnt tweemaal. Onse in gewoon Engels en de tweede keer in symbolen. In de tekst kunt u zien welk symbool welke letter betekent.​

Antwoord:

SAY MY NAME TWO TIMES. Als je de naam van de heerser van Roomanji kent, kun je dat doen.